CS Remote Care

Interaktywna wymiana informacji pomiędzy Twoimi urządzeniami a naszym systemem zarządzania serwisem, gdy wymagane jest wysokiej jakości wsparcie serwisowe.

 

CS Remote Care zapewnia najnowocześniejszą komunikację na poziomie maszyna–maszyna (M2M) pomiędzy urządzeniami wyjściowymi bizhub a organizacją serwisową firmy Konica Minolta: zdalne połączenie przekazuje w czasie rzeczywistym wszystkie istotne dane systemowe, informując serwis firmy Konica Minolta na wczesnym etapie rutynowej konserwacji lub jakiejkolwiek innej wymaganej interwencji, na przykład w celu rozwiązania problemu technicznego.

Poprzez zdalną ścieżkę komunikacyjną możliwe jest uruchamianie usług automatycznych, takich jak dostawa materiałów eksploatacyjnych, a także zdalne wykonywanie zadań, w tym usług takich jak aktualizacje oprogramowania sprzętowego i ustawienia urządzeń. Za pomocą zdalnego panelu można zdalnie przekazać wskazówki i instrukcje dla użytkowników końcowych. Portal internetowy zawiera również graficzny i przyjazny dla użytkownika interfejs internetowy z informacjami o stanie urządzenia i sekcją raportowania.

Koncepcja CS Remote Care jest gwarancją firmy Konica Minolta na maksymalną dostępność systemu. Możliwe staje się zminimalizowanie przestojów urządzeń wyjściowych, zwiększenie produktywności i planowanie rutynowej konserwacji zgodnie z harmonogramem pracy użytkowników.

 

Monitorowanie

  • Bezpieczne połączenie
  • Komunikacja jednokierunkowa/dwukierunkowa
  • Kompleksowe monitorowanie
  • Gromadzenie danych z czujników z urządzeń do druku produkcyjnego i ich dalsza analiza

Centralizacja

  • Skuteczny transfer informacji
  • W przypadku większości metod komunikacji nie jest wymagana instalacja

Usługi automatyczne

  • Bezpośredni odczyt liczników
  • Automatyczne zamawianie materiałów eksploatacyjnych
  • Brak potrzeby ręcznego wywoływania serwisowego

Ustawienia urządzenia

  • Menu serwisowe
  • Zdalna aktualizacja oprogramowania układowego
  • Zdalna pomoc techniczna