OptimiDoc to rozwiązanie, które usprawnia pracę z dokumentami biurowymi. Upraszcza i przyspiesza pracę Twoich pracowników, chroni dokumenty i zmniejsza koszty prowadzenia działalności gospodarczej dzięki narzędziom zabezpieczającym urządzenia wielofunkcyjne i służącym do drukowania, skanowania i kontroli kosztów.
Minimalizacja kosztów
Kompletny przegląd kosztów drukowania ze szczegółowymi raportami o każdym użytkowniku lub urządzeniu.
Automatyzacja obiegu dokumentów przychodzących poprzez skanowanie z kodami kreskowymi i obsługą OCR.
Ustawianie limitów drukowania i kopiowania kolorowego dla zapewnienia minimalizacji kosztów.
Wydajność
Drukowanie w dowolnym miejscu z możliwością zmiany ustawień wykańczania (druk dwustronny lub zszywanie) bezpośrednio na urządzeniu.
Bezpośrednie skanowanie z urządzenia do plików w formatach PDF lub Word.
Drukowanie z urządzeń mobilnych z obsługą różnych formatów plików, włącznie ze zbiorami Microsoft Office.
Bezpieczeństwo
Zabezpieczenie urządzeń i dokumentów aż do uwierzytelniania użytkowników za pomocą karty, kodu PIN lub loginu i hasła.
Możliwość kontroli przez administratora dokumentów drukowanych wraz ze szczegółowymi informacjami, takimi jak podgląd dokumentu.
Definiowanie praw dostępu do poszczególnych funkcji urządzenia wielofunkcyjnego lub interfejsu OptimiDoc.